پیام تبریک مدیر روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی
در تاریخ: ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بسم الله الرحمن الرحیم
جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود. سازمان های امروزی نیز برای بقا نیازمند آگاهی یابی و آگاهی بخشی هستند تا از طریق ترویج آگاهی و تولید و نشر دانش، امنیت ذهنی ، روانی و حتی فضای فیزیکی مخاطبان خود را که ما به عنوان شرکای اجتماعی می نامیم، تامین کنند. بدیهی است، سازمان ها باید اطلاعات موجود را با توسل به شیوه و ابزاری در اختیار مخاطبان و ذینفعان خود قرار دهند که علاوه بر تامین امنیت بتواند هرچه بهتر و بیشتر موجب اعتمادافزایی آن ها شده و در این مسیر پرپیچ و خم بتواند ارتقا و کارآمدی درون سازمانی را نیز در جهت پیشبرد اهداف مهم سازمان سبب شود.
سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز ، مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می سازند.
رهآورد همۀ این دانش، آگاهی، اعتماد سازی و امنیت روانی باید از کانال ارتباطات و روابط عمومی گذر کند و این یک دستورالعمل حیاتی در جهان مدیریت سازمان های بزرگ است. در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمرند.
اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، به همه ی همکاران خود در روابط عمومی سازمانها و نهادهای اجرایی، به ویژه همکاران پرتلاش و خدومم در شرکت آب و فاضلاب استان فارس، امیدوارم تعهد، تخصص و پشتکار دست اندرکاران این حوزه، به خصوص در عرصه ی خطیر سقایت، در مسیر عمل به آرمان شفافیت، آگاهی رسانی و اعتمادسازی بیش از گذشته، مثمر ثمر و اثرگذار باشد.
سید علی خلیلی
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی
شرکت آبفا فارس